miercuri, 25 noiembrie 2015

Tocanita de piept de pui cu legume

Reteta este una simpla, se face intr-o ora aproximativ.

Avem nevoie de:


  • 1/2 kg piept de pui dezosat fara piele
  • 1 ceapa de marime medie
  • 1 ardei rosu
  • 1 ardei galben
  • 250g bulion 
  • 3 morcovi de marime medie
  • 1 patrunjel de marime medie
  • 1/2 dintr-o telina mai mare sau 1 telina mica
  • sare
  • oregano
Incepem prin a curata legumele si le taiem cubulete.Taiem si pieptul de pui cubulete,il punem impreuna cu ceapa intr-o tigaie cu pereti mai inalti sau intr-o oala in care faceti de obicei tocanita.Punem o cana de apa peste si sare.Acoperim si lasam la foc mediu aproximativ 5 minute.Adaugam si restul legumelor si acoperim din nou.Dupa ce incepe sa scada apa(mai bine de jumate) adaugam bulionul.Eu am pus 250 g pentru ca nu am vrut asa mult sos insa daca vreti mai mult sos se poate pune si mai mult bulion.Se acopera din nou si se lasa la fiert pana este gata tocanita.Daca mai este necesar se mai poate adauga apa.Inainte cu 10 minute de a lua de pe foc tocania se adauga oregano(sau ce alte condimente va plac).

Aceasta tocanita poate fi adaptata dupa propriile preferinte.Eu gatesc in acest fel si cotlet sau pulpa de porc insa schimb condimentele.

Eu mai consum aceasta tocanita si impreuna cu paste integrale dar atunci o fac cu mai mult sos.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu