miercuri, 25 noiembrie 2015

Ziua 1

 Uite asa inchei prima zi,la ora 00.19.A fost o zi relativ usoara, nu am simtit foamea foarte tare.am inceput ziua la ora 08.30 cu un bol plin cu:
  • iaurt natur cu 10% grasime
  • 1 lingura cu merisoare deshidratate
  • 1/2 banana taiata felii
  • 2 linguri fulgi de ovaz
 Am uitat sa fac poza la micul dejun avand in vedere ca l-am mancat pe fuga, cat timp Pretioasa a stat cuminte.

 La pranz, adica pe la ora 13.30, am mancat o salata alcatuita din:


  •  o bucata salata verde creata
  • 7 rosii cherry taiate in doua
  • 1/2 conserva ton maruntita
  • 2 linguri amestec de seminte(dovleac,floarea soarelui,susan negru si susan alb)
  • sare


 Cina am luat-o pe la ora 19.00.Am mancat o tocanita de piept de pui cu legume si cu un castravete murat in sare langa.Reteta de la tocanita este in sectiunea culinar.



Mi-am propus sa mananc si doua gustari pe langa cele trei mese principale.Era sa imi bag mana in bolul cu turta dulce azi pe la amiaza iar acum seara era sa iau un covrig insa m-am oprit la timp:)Tentatia e mare si va fi mereu, mai ales cand decizi sa faci o schimbare.Parca atunci iti vin musafiri zilnic, parca atunci ti se face pofta de ceva ce nu ai mancat de mult timp insa sper sa am suficienta ambitie de data aceasta si sigur pot depasi orice.


Pe maine am pregatit urmatorul meniu:

MIC DEJUN-budinca de chia cu banane

GUSTARE-un fruct

PRANZ-carne de pui fiarta

GUSTARE-un fruct

CINA-piept de pui la cuptor cu rosii cherry si ceapa.

Revin maine cu poze si detalii.

P:S -cantarul arata azi dimineata pe stomacul gol 68.9 kg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu