miercuri, 3 februarie 2016

Alegerea noastra!

Hello din nou,

As fi vrut sa imi incep aceasta postare intr-o liniste deplina in casa,dupa ce Pretioasa ar fi adormit, imbracata intr-un halat moale si pufos alaturi de o cana cu ciocolata calda...Dar nu e chiar asa..chiar daca e ora de culcare a ei, inca nu doarme, mai motaie nitel, liniste deplina nu e (inca) iar cana cu ciocolata calda..poate sezonul viitor.Singurul care ramane pe lista e halatul moale si pufos.

Si cum fetele sunt mereu la dieta, cum mereu incepem de luni, de la 1, de saptamana viitoare pentru ca saptamana aceasta avem o zi de nastere, o nunta sau un botez, am decis sa scriu cam cum vad eu situatia aceasta.
Inca ceva..cred ca asteptam degeaba momentul perfect sa ne apucam de o dieta, credeti ca la acea nunta sau botez sau ce o fi nu exista si mancare sanatoasa?Nu trebuie sa mancam numai frunze ca sa aratam bine..nu trebuie sa ne infometam ca sa slabim..ce trebuie sa facem in primul si in primul rand e sa avem o alimentatie sanatoasa si corecta.CUM?CE?CAND?Intrebarile firesti..mai ales ca multe nu avem timp sa o facem.Unele lucreaza 12 ore pe zi, plus familie.Pai haideti sa vedem..oare daca noi nu suntem sanatoase si fericite ceilalti membrii ai familiei vor fi?NU..CATEGORIC NU..
Daca noi mereu ne plangem*vai, sunt grasa, vai, de maine fac ceva, vai, nu am haine cu ce sa ma imbrac, nu mi-e bun nimic*..va recunoasteti?Eu da..credeti ca ei nu se satura sa auda aceleasi lucruri cam o data pe saptamana?Eu de asa multe ori m-am apucat si de dieta si de sport ca parca nici eu nu mai cred ca pot reusi.Dar voi putea, alaturi de cele mai bune prietene cu care am inceput aventura..pentru ca NOI PUTEM.
Ar trebui sa ne gandim la viitor..cunostinte, prieteni sau cei din familie au probleme cu inima, cu ficatul, cu colesterolul sau in cele mai nasoale situatii chiar boli fatale.Incotro vrem sa ne indreptam?Avem vieti frumoase, copii de crescut..eu as vrea sa asist si la nunta nepotilor.Putem face asta mancand numai junk food?Sau iaurt cu gust de biscuiti?Sau alimente procesate maxim?Sau mezeluri zilnic?Nu!!!Bunicii nostrii mancau ce aveau in curte si in gradina.Noi nu mai putem azi face acelasi lucru..dar daca tot cumparam carnea si legumele hai macar sa le gatim corect..fara prajeli, fara condimente nesanatoase(delicat).

Asa ca haideti sa nu ne mai plangem, nu mai asteptam niciun eveniment sa treaca , nicio data de 1 ci o facem din acest moment.Pentru ca putem face o schimbare.Pentru ca vrem ca lumea sa fie altfel, sa se schimbe insa schimbarea vine de la fiecare din noi..si pentru a face o schimbare SIGUR trebuie sa incepem cu noi.

Asa ca de acum..mancam iaurturi fara adaos de zahar(care apropos este considerat un drog), fara ciorbe cu rantasuri(e alegerea noastra daca la 40 de ani vrem sa avem probleme cu stomacul si cu fierea), fara combinatii gresite(carne cu cartofi, carne cu orez, paste cu carne),fara dulciuri zilnic(1 data la 4 zile pentru inceput putem manca ceva dulce).
Plus in fiecare zi sa ne gasim 15 minute pentru sport.E vital!
Hai sa nu o luam ca pe o dieta ci ca pe o chestie care o facem pentru trupul nostru si pentru suflet, cu cat vom arata mai bine fizic cu atat vom fi mai impacate cu noi.E pentru viitorul nostru sanatos..toti ne dorim ca la batranete sa nu ajungem in spital ci sa facem o plimbare in parc.


Bucurati-va de alegerea facuta si spor in toate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu